سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ژل رویال چیست؟

ژل رویال که نام های متعددی مانند شاه انگبین، ژل سلطنتی و ژل ملکه زنبور عسل دارد ماده ای است که زنبور ملکه از آن تغذیه می کند. از آنجایی که دارای خواص بیشماری بوده و مقدار آن نیز محدود است قیمت آن بالا می باشد. این ژل سلطنتی از نظر ارزش غذایی بسیار مقوی و انرژی زا می باشد. این ماده غذایی بیشتر برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شمار می رود. یکی از نکات مهم در مورد ژل رویال شیوه نگهداری آن می باشد چرا که در شرایط نگهداری نامطلوب، ارزش غذایی خود را از دست می دهد.

ادامه مطلب...

آداب و روش انجام استخاره با قرآن چگونه است ؟

یکی از روش های استخاره ، استخاره با قرآن است که به معنای خواستن خیرو خوبی از خداوند است و انسان ها هنگامی که در کاری درنگ و تامل دارند و صلاح کار خود را نمی دانند، به آن توسل می جویند.

ادامه مطلب...

معجزه ماسک جوش شیرین در درمان آکنه صورت + 9 دستورالعمل

اگر به درمان های گیاهی و خانگی جوش صورت و آکنه علاقه مند هستید حتما در مورد تاثیرات قابل توجه ماسک های جوش شیرین را شنیده اید ؛ ولی چه دستور و روشی صحیح است؟ در ادامه خواهید خواند

ادامه مطلب...

متخصص مغز و اعصاب

 

دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند  .

ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز سکته مغزی و درمان مکانیکال ترومبکتومی برای بیماران سکته مغزی حاد در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

ادامه مطلب...

سیستم تصفیه آب نانو فیلتراسیون

تصفیه آب به حذف ناخالصی ها و آلاینده های معلق و محلول از آب می پردازد و هرچه ذرات درشت تر باشند، جدا کردن آن ها از آب آسان تر است و برعکس هر چقدر اندازه این ذرات ریز تر باشند نیاز به روش های دقیق تری برای تصفیه آب است. تصفیه آب آشامیدنی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های بشر بوده است چرا که آب به عنوان منبع مهم برای ادامه حیات به شما می رود. با توجه به رشد جمعیت و توسعه صنایع مختلف و شهرهای صنعتی بزرگ، آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد و از این میان آلودگی آب یکی از مهم ترین نگرانی هاست.